Početna Odgovori na najčešća pitanja

Odgovori najčešća pitanja

Kako naručiti?

Kada pronađete proizvod koji vam se dopada, odaberite veličinu i boju te pritisnite rozi gumb ispod proizvoda "Dodaj u košaricu". Proizvod se sada nalazi u vašoj košarici u gornjem desnom kutu webshopa. Ako ste izabrali sve proizvode koje želite, kliknite na "Dovrši kupovinu" i slijedite uputstva koja će se pojaviti na ekranu. Ukoliko želite provjeriti proizvode koje ste odabrali, uvijek ih možete pronaći u svojoj košarici.

Moram li se registrirati prije naručivanja?

Registracija nije obavezna, ali preporučamo da se registrirate jer onda ne morate ponovno upisivati svoje podatke svaki put kada naručujete s našeg webshopa te imate predgled svojih prijašnjih narudžbi. 

Koliko dana treba proći dok mi paketić ne stigne na adresu?

Uobičajeno vrijeme isporuke je 2-5 radna dana. Vrijeme isporuke počinje teći:

- sljedeći radni dan nakon predaje narudžbe koja će biti plaćena pouzećem ili kreditnom karticom,

- kod ostalih oblika plaćanja - nakon zaprimanja uplate poštanskom ili bankarskom uplatnicom u korist računa Emporium.

Obavijest o statusu vaše pošiljke, broj paketa i link za praćenje dobit ćete na vašu e-mail adresu od odabrane dostavne službe.

Nakon što tvrtka koja vrši dostavu zaprimi pošiljku od strane prodavatelja, prodavatelj više nije odgovoran za daljnji tijek isporuke i eventualna kašnjenja, te probleme koji mogu nastati u vezi daljnje manipulacije i isporuke robe. Ako kupac nakon potvrde kupovine ne primi obavijest o isporuci robe u očekivanom vremenu (najkasnije u 3 radna dana), kupac ima pravo o tome obavijestiti prodavatelja. Ako poslana roba nakon obavijesti o isporuci ne stigne u očekivanom vremenu (prema pravilniku dostavne službe), kupac bi o tome trebao obavijestiti dostavnu službu.

Dostava Hrvatskom poštom se uglavnom vrši u jutarnjim satima te je uisključivoj nadležnosti iste, koja robu dostavlja od ponedjeljka do petka.

Ukoliko želite dostavu idući radni dan (HP express), slobodni ste kontaktirati nas na [email protected] i isporučit ćemo vam ponudu cijene brze dostave ukoliko je ista moguća.

Dostava GLS-om - Isporuka se vrši od ponedjeljka do petka. Primatelj se obavještava putem sms-a i/ili e-mail-a da će paket u distribuciji biti uručen sljedećeg radnog dana, adresa dostave i eventualni iznos pouzeća. Drugu e-mail poruku ili sms šalje se u jutro na dan dostave, sa trosatnim vremenskim intervalom za očekivano vrijeme dostave.

Što ako želim da mi paketić dođe na adresu odmah drugi dan?

Kontaktirajte nas na [email protected] i isporučit ćemo vam ponudu cijene brze dostave ukoliko je ista moguća.

Kako plaćam narudžbu?

Na blagajni odaberite kartično plaćanje, plaćanje pouzećem ili plaćanje općom uplatnicom. U slučaju odabira plaćanja pouzećem plaćate direktno dostavljaču kod preuzimanja paketa, a karticom možete platiti na blagajni web trgovine. Ako želite platiti internet bankarstvom, podaci za uplatu također se nalaze u izborniku vrsta plaćanja.

Što ako prilikom kupnje odaberem krivu opciju (npr. opća uplatnica umjesto pouzeće), ako želim zamjenu robe ili povrat novca?

Za sve nedoumice i promjene web narudžbe budite slobodni javiti se na [email protected] -  naše osoblje javit će Vam se ubrzo unutar radnog vremena.

Ukoliko je riječ o reklamaciji ili zamjeni kupac može reklamirati proizvod osobno ili ga poslati na adresu tvrtke. Ukoliko je razlog zamjene oštećena ili neispravna roba, zamjena ide na račun tvrtke Emporium d.o.o, a ako je riječ o zamjeni robe zbog želje kupca, kupac šalje robu o svom trošku. 

Ako već prilikom preuzimanja robe kupac primijeti bilo kakvo oštećenje nastalo za vrijeme dostave, dužan je reklamaciju uputiti dostavljaču (HP Express) na mjestu isporuke, te istu javiti pismenim putem na e-mail: [email protected]. Više o povratu i zamjeni robe pročitajte ovdje.

Kolika je cijena dostave narudžbe?

Za narudžbe vrijednosti robe do 500 kn dostava putem HP Express dostavne službe iznosi 40 kn ili dostavne službe GLS 30 kn s uračunatim PDV-om. Za sve narudžbe iznad 500 kuna dostava je besplatna. Za dostavu u inozemstvo vrijede druge cijene.

Dostavljate li u inozemstvo?

Države koje se nalaze u zonama 1 i 2 imaju besplatnu dostavu za narudžbe iznad 1000,00 kuna.

Cijena dostave po zonama:

Zona 1 (Slovenija, Mađarska, Slovačka, Austrija i Češka) iznosi 100,00 kn 

Zona 2 (Poljska, Njemačka, Lihtenštajn, Švicarska, Bugarska, Belgija, Nizozemska i Luksemburg) iznosi 100,00 kn

Zona 3 (Rumunjska, Italija, Danska, Velika Britanija) iznosi 120,00 kn

Zona 4 (Litva, Latvija, Estonija, Švedska, Finska, Francuska, Irska, Vatikan, Portugal, San Marino, Monako, Velika Britanija) iznosi 150,00 kn

Zona 5 (Norveška, Cipar, Malta, Andora, Grčka, Gibraltar, Turska, Španjolska) - cijena dostave na upit

Ima li tvrtka Emporium fizičku trgovinu?

Da, imamo i svoju fizičku trgovinu na adresi Velika cesta 97, 10020 Zagreb (Odra).

Upravo sad imamo  TOTALNU RASPRODAJU radi promjene asortimana. Pravo je vrijeme da nas posjetite i pripremite se za buduće sezone. U našoj fizičkoj trgovini puno je veći izbor nego u web shopu - posljednjih komada po super cijenama.

Ako ste u blizini svakako svratite - veselimo se vidjeti vas. Do nas je, osim autom, moguće doći i autobusom ili vlakom - pročitajte kako najlakše doći do nas. 

EMPORIUM WEB TRGOVINA JE ZATVORENA - NE RADI !