Početna Odgovori na najčešća pitanja

Odgovori najčešća pitanja

Kako naručiti?

Kada pronađete proizvod koji vam se dopada, odaberite veličinu i boju te pritisnite rozi gumb ispod proizvoda "Dodaj u košaricu". Proizvod se sada nalazi u vašoj košarici u gornjem desnom kutu webshopa. Ako ste izabrali sve proizvode koje želite, kliknite na "Dovrši kupovinu" i slijedite uputstva koja će se pojaviti na ekranu. Ukoliko želite provjeriti proizvode koje ste odabrali, uvijek ih možete pronaći u svojoj košarici.

Moram li se registrirati prije naručivanja?

Registracija nije obavezna, ali preporučamo da se registrirate jer onda ne morate ponovno upisivati svoje podatke svaki put kada naručujete s našeg webshopa te imate predgled svojih prijašnjih narudžbi. 

Koliko dana treba proći dok mi paketić ne stigne na adresu?

Uobičajeno vrijeme isporuke je 2-3 radna dana. Vrijeme isporuke počinje teći:

- sljedeći radni dan nakon predaje narudžbe koja će biti plaćena pouzećem ili kreditnom karticom,

- kod ostalih oblika plaćanja - nakon zaprimanja uplate poštanskom ili bankarskom uplatnicom u korist računa Emporium.

Obavijest o statusu vaše pošiljke, broj paketa i link za praćenje dobit ćete na vašu e-mail adresu od Hrvatske pošte.

Dostava se uglavnom vrši u jutarnjim satima te je u isključivoj nadležnosti Hrvatske pošte, koja robu dostavlja od ponedjeljka do petka. Ukoliko niste u mogućnosti preuzeti vaš paket na adresi isporuke naznačene u narudžbi, poštar će vam ostaviti potvrdu s kojom paket preuzimate u narednih 5 radnih dana u lokalnom poštanskom uredu gdje inače preuzimate preporučene pošiljke.

Što ako želim da mi paketić dođe na adresu odmah drugi dan?

Kontaktirajte nas na info@emporium.hr i isporučit ćemo vam ponudu cijene brze dostave ukoliko je ista moguća.

Kako plaćam narudžbu?

Na blagajni odaberite kartično plaćanje, plaćanje pouzećem ili plaćanje općom uplatnicom. U slučaju odabira plaćanja pouzećem plaćate direktno dostavljaču kod preuzimanja paketa, a karticom možete platiti na blagajni web trgovine. Ako želite platiti internet bankarstvom, podaci za uplatu također se nalaze u izborniku vrsta plaćanja.

Što ako prilikom kupnje odaberem krivu opciju (npr. opća uplatnica umjesto pouzeće), ako želim zamjenu robe ili povrat novca?

Za sve nedoumice i promjene web narudžbe budite slobodni javiti se na info@emporium.hr -  naše osoblje javit će Vam se ubrzo unutar radnog vremena.

Ukoliko je riječ o reklamaciji ili zamjeni kupac može reklamirati proizvod osobno ili ga poslati na adresu tvrtke. Ukoliko je razlog zamjene oštećena ili neispravna roba, zamjena ide na račun tvrtke Emporium d.o.o, a ako je riječ o zamjeni robe zbog želje kupca, kupac šalje robu o svom trošku. 

Ako već prilikom preuzimanja robe kupac primijeti bilo kakvo oštećenje nastalo za vrijeme dostave, dužan je reklamaciju uputiti dostavljaču (HP Express) na mjestu isporuke, te istu javiti pismenim putem na e-mail: info@emporium.hr. Više o povratu i zamjeni robe pročitajte ovdje.

Kolika je cijena dostave narudžbe?

Dostava paketa u vrijednosti do 500 kuna plaća se 25,00 kuna s uračunatim PDV-om. Za sve narudžbe iznad 500 kuna dostava je besplatna. Za dostavu u inozemstvo vrijede druge cijene, što možete provjeriti ovdje.

Dostavljate li u inozemstvo?

Naručenu robu šaljemo u zemlje Europske unije. Države koje se nalaze u zonama 1 i 2 imaju besplatnu dostavu za narudžbe iznad 600 kuna.

Cijena dostave za države koje se nalaze u zoni 1 (Slovenija, Mađarska, Slovačka, Austrija i Češka) iznosi 65,00 kn.

Cijena dostave za države koje se nalaze u zoni 2 (Poljska, Njemačka, Lihtenštajn, Švicarska, Belgija, Nizozemska i Luksemburg) iznosi 90,00 kn.

Cijena dostave za države koje se nalaze u zoni 3 (Rumunjska, Italija, Bugarska, Danska, Velika Britanija, Irska) iznosi 145,00 kn.

Cijena dostave za države koje se nalaze u zoni 4 (Litva, Latvija, Estonija, Švedska, Grčka, Finska, Francuska, Turska) iznosi 155,00 kn.

Cijena dostave za države koje se nalaze u zoni 5 (Norveška, Španjolska, Portugal, Cipar, Malta, Vatikan,San Marino, Monako, Andora i Giblartar) iznosi 200,00 kn.

Ima li tvrtka Emporium fizičku trgovinu?

Tvrtka Emporium d.o.o. osim web shopa ima i trgovinu na adresi Velika cesta 97, 10020 Zagreb (Odra).  U trgovini možete pronaći Outlet sa ogromnim sniženjima kroz cijelu godinu te odjel s novim kolekcijama. Do nas je, osim autom, moguće doći i autobusom ili vlakom - pročitajte kako najlakše doći do nas

Kako da odaberem pravu veličinu?

Ovdje možete pročitati kako izmjeriti dijete i naručiti pravu veličinu. 

 

 

 

trebate pomoć ili imate pitanja? +385 1 6254 600