Početna Odgovori na najčešća pitanja

Odgovori na najčešća pitanja

Mogu li proizvode naručiti preko Facebooka?

Nažalost, sukladno Propisima o internet prodaji i odredbama Zakona o zaštiti potrošača  koji se reguliraju prava kupaca i prodavača, proizvode nije moguće naručiti preko našeg Facebook profila niti putem telefona. Odjeću možete naručiti preko web shopa (www.emporium.hr) ili kupiti u outlet trgovini Emporium. Naručivanje i plaćanje robe preko web shopa jednostavno je i sigurno, međutim, zapnete li rado ćemo Vam pomoći - nazovite nas na 01/ 6254 600, pošaljite nam mail na "info@emporium.hr"  ili nam se javite putem live chata (korisnička podrška uživo) koji se nalazi u desnom donjem kutu naše web stranice.

Je li proizvod XY koji sam pronašla na vašem web shopu dostupan? 

Svi proizvodi, veličine i boje koje možete birati na našoj web trgovini u pravilu su dostupni jer se stanje u skladištu dnevno ažurira prema pristiglim narudžbama i prodaji. Iznimno se može dogoditi da je za vrijeme Vaše narudžbe proizvod, veličina ili boja koju ste naručili upravo rasprodana -  u tom slučaju naše će Vas osoblje iz prodaje kontaktirati odmah po obradi narudžbe i ponuditi jednu od dviju opcija: zamjenu proizvoda za neki sličan proizvod ili brisanje rasprodanog proizvoda iz Vaše narudžbe. Proizvod kod kojeg ne možete odabrati boju ili veličinu koju želite nije dostupan jer je rasprodan.

Kome se mogu obratiti ako prilikom kupnje odaberem krivu opciju (npr. opća uplatnica umjesto pouzeće) ili ako radim zamjenu robe, odnosno želim da se stvari pošalju na drugu adresu? 

Za sve nedoumice i pomoć oko web narudžbe budite slobodni javiti se na info@emporium.hr -  naše osoblje javit će Vam se ubrzo unutar radnog vremena.

Imate li trgovinu u Zagrebu?

Tvrtka Emporium d.o.o. osim web shopa ima i Outlet trgovinu na adresi Velika cesta 97, 10020 Zagreb (Odra).  Do nas je osim autom moguće doći i autobusom ili vlakom - pročitajte kako najlakše doći do nas

Koliko dana se čeka dostava? Hoće li moja narudžba biti otpremljena isti dan?

Paketi koji su naručeni do 15:00 sati (od ponedjeljka do petka) otpremaju se isti dan, dok se kasnije naručeni otpremaju sljedeći radni dan. Vrijeme potrebno za dostavu (čak i na otoke) je 2 - 3 radna dana. Vrijeme isporuke počinje teći sljedeći radni dan nakon predaje narudžbe u web trgovini. Ipak, vrlo često paket na Vašu adresu stigne već dan nakon narudžbe. Naši kupci upravo brzu dostavu ističu kao jednu od vrlina našeg web shopa. Ovdje pročitajte više o dostavi.

Kako provjeriti veličinu i mjere odjevnog predmeta ili proizvoda i kome se oko toga mogu obratiti?? 

Ovdje možete pročitati kako izmjeriti dijete i naručiti pravu veličinu. U slučaju da i dalje niste sigurni, mi za Vas možemo izmjeriti određeni odjevni predmet ako nam pošaljete upit sa navedenim brojem artikla na info@emporium.hr.

Je li moguće plaćanje u ratama?

Kod nas naručenu robu putem web shopa možete platiti na nekoliko načina: pouzećem (kod zaprimanja), internet bankarstvom te kreditnom, debitnom karticom ili općom uplatnicom. Nažalost, plaćanje u ratama nije moguće. Više o mogućnostima plaćanja pročitajte ovdje.

Šaljete li naručenu robu u inozemstvo?

Naručenu robu šaljemo u zemlje Europske unije. Države koje se nalaze u zonama 1 i 2 imaju besplatnu dostavu za narudžbe iznad 600 kuna. To su Slovenija, Mađarska, Slovačka, Austrija, Rumunjska, Češka (zona 1), Poljska, Njemačka, Lihtenštajn, Bugarska, Švicarska, Belgija, Nizozemska i Luksemburg (zona 2). Ako je iznos naručene robe manji od 600 kuna, cijena dostave je 50,00 kuna za zonu 1 te 67,00 kuna za zonu 2. Zbog carinske procedure te visokih troškova dostave i eventualnih povrata ili zamjene proizvoda u Srbiju, BIH, Crnu Goru te Makedoniju ne isporučujemo robu. Više o inozemnim narudžbama pročitajte ovdje.

Jesu li veličine odjeće realne?

Veličine naše odjeće realne su i određene prema provedenim antropometrijskim mjerenjima dječje populacije u Europskoj uniji. Pročitajte kako izmjeriti dijete i odrediti pravu odjevnu veličinu.

Kako mogu provjeriti je li narudžba zaprimljena? 

Vaša internet narudžba je zaprimljena ako ste dobili potvrdu mailom. Niste li dobili potvrdu, vjerojatno ste prilikom narudžbe pogriješili u nekom od koraka kupnje ili se mail nalazi u Vašem pretincu neželjene pošte (spam). Provjerite je li Vaša narudžba zaprimljena putem maila na info@emporium.hr ili nam se javite putem live chata koji se nalazi u desnom donjem kutu naše web stranice.

Kolika je cijena dostave narudžbe?

Dostava paketa u vrijednosti do 500 kuna plaća se 25,00 kuna s uračunatim PDV-om. Za sve narudžbe iznad 500 kuna dostava je besplatna. Za dostavu u inozemstvo vrijede druge cijene, što možete provjeriti ovdje.

Kome se obratiti ako trebam pomoć oko naručivanja preko web shopa?

Za pomoć oko naručivanja preko web shopa najjednostavnije je obratiti nam se preko live chata (korisnička podrška uživo) - prozorčić se nalazi u desnom donjem kutu našeg web shopa. Slobodno nas i zovete na broj 01/ 6254 600 ili nam pošaljite e-mail na info@emporium.hr.

Imate li robu koja je na web shopu i u outlet trgovini?

Sva roba koja se nalazi na web shopu dostupna je u pravilu i u outlet trgovini. Napominjemo da Outlet trgovina Emporium ima daleko veći izbor proizvoda koji nisu uvršteni u ponudu naše web trgovine.

Može li se naručena roba zamijeniti i kakav je postupak?

Kupac može reklamirati proizvod osobno ili ga poslati na adresu tvrtke Emporium d.o.o: Emporium d.o.o, Velika cesta 97, 10 020 Zagreb. Ukoliko je razlog zamjene oštećena ili neispravna roba, zamjena ide na račun tvrtke Emporium d.o.o, a ako je riječ o zamjeni robe zbog želje kupca, kupac šalje robu o svom trošku. Ako već prilikom preuzimanja robe kupac primijeti bilo kakvo oštećenje nastalo za vrijeme dostave, dužan je reklamaciju uputiti dostavljaču (HP Express) na mjestu isporuke, te istu javiti pismenim putem na e-mail: info@emporium.hr. Više o povratu i zamjeni robe pročitajte ovdje.

trebate pomoć ili imate pitanja? +385 1 6254 600