DOSTAVA
EMPORIUM WEB TRGOVINA JE ZATVORENA - NE RADI !
Dostava na području Republike Hrvatske
Minimalni iznos narudžbe je 60,00 kn vrijednosti robe (iznos poštarine nije uključen u minimalni iznos narudžbe)
BESPLATNA DOSTAVA za sve narudžbe iznad 260 kn vrijednosti robe.
Za narudžbe vrijednosti robe do 260 kn dostava putem HP Express dostavne službe iznosi 40 kn ili dostavne službe GLS 30 kn.
Dostavu dostupnih proizvoda obavljaju dostavne službe HP Express i GLS General Logistics Systems Croatia d.o.o.
Vaši proizvodi biti će dostavljeni prema uobičajenim uvjetima gore navedenih dostavnih službi.
Sve naručene artikle u pravilu isporučujemo u jednom paketu.
VRIJEME ISPORUKE
Uobičajeno vrijeme isporuke je 2-5 radna dana .
Vrijeme isporuke počinje teći:
- sljedeći radni dan nakon predaje narudžbe koja će biti plaćena pouzećem ili kreditnom karticom,
- kod ostalih oblika plaćanja - nakon zaprimanja uplate poštanskom ili bankarskom uplatnicom u korist računa Emporium.
Obavijest o statusu vaše pošiljke, broj paketa i link za praćenje dobit ćete na vašu e-mail adresu od odabrane dostavne službe.
Nakon što tvrtka koja vrši dostavu zaprimi pošiljku od strane prodavatelja, prodavatelj više nije odgovoran za daljnji tijek isporuke i eventualna kašnjenja, te probleme koji mogu nastati u vezi daljnje manipulacije i isporuke robe. Ako kupac nakon potvrde kupovine ne primi obavijest o isporuci robe u očekivanom vremenu (najkasnije u 3 radna dana), kupac ima pravo o tome obavijestiti prodavatelja. Ako poslana roba nakon obavijesti o isporuci ne stigne u očekivanom vremenu (prema pravilniku dostavne službe), kupac bi o tome trebao obavijestiti dostavnu službu.
Dostava Hrvatskom poštom se uglavnom vrši u jutarnjim satima te je u isključivoj nadležnosti iste, koja robu dostavlja od ponedjeljka do petka.
Ukoliko želite dostavu idući radni dan (HP express), slobodni ste kontaktirati nas na [email protected] i isporučit ćemo vam ponudu cijene brze dostave ukoliko je ista moguća.
Dostava GLS-om - Isporuka se vrši od ponedjeljka do petka. Primatelj se obavještava putem sms-a i/ili e-mail-a da će paket u distribuciji biti uručen sljedećeg radnog dana, adresa dostave i eventualni iznos pouzeća. Drugu e-mail poruku ili sms šalje se u jutro na dan dostave, sa trosatnim vremenskim intervalom za očekivano vrijeme dostave.
1. GLS će omogućiti da primatelji beskontaktno preuzmu pakete od dostavljača GLS-a, to jest da primatelji ne moraju svojim potpisom na skeneru potvrditi primitak paketa
2. Primatelj je suglasan da prihvaća beskontaktnu isporuku te da će preuzeti paket bez dodirivanja slikovnog čitača - skenera
Usluga beskontaktne dostave je besplatna, ne zaračunava se dodatna naknada.
CIJENA DOSTAVE
Dostava paketa na području Hrvatske u vrijednosti do 500 kuna putem HP Express dostavne službe iznosi 40 kn ili putem dostavne službe GLS 30 kn, s uračunatim PDV-om. Za sve narudžbe iznad 500 kuna dostava je besplatna.
Države koje se nalaze u zonama 1 i 2 imaju besplatnu dostavu za narudžbe iznad 1000,00 kuna.
Cijena dostave po zonama:
Zona 1 (Slovenija, Mađarska, Slovačka, Austrija i Češka) iznosi 100,00 kn
Zona 2 (Poljska, Njemačka, Lihtenštajn, Švicarska, Bugarska, Belgija, Nizozemska i Luksemburg) iznosi 100,00 kn
Zona 3 (Rumunjska, Italija, Danska, Velika Britanija) iznosi 120,00 kn
Zona 4 (Litva, Latvija, Estonija, Švedska, Finska, Francuska, Irska, Vatikan, Portugal, San Marino, Monako, Velika Britanija) iznosi 150,00 kn
Zona 5 (Norveška, Cipar, Malta, Andora, Grčka, Gibraltar, Turska, Španjolska) - cijena dostave na upit
POVRATI I ZAMJENE
Kupac može reklamirati proizvod osobno ili ga poslati na adresu tvrtke.
Ukoliko je razlog zamjene oštećena ili neispravna roba, zamjena ide na račun tvrtke Emporium.d.o.o., a ako je riječ o zamjeni robe zbog želje kupca, kupac šalje robu o svom trošku.
Ako već prilikom preuzimanja robe kupac primijeti bilo kakvo oštećenje nastalo za vrijeme dostave, dužan je reklamaciju uputiti dostavljaču na mjestu isporuke, te istu javiti pismenim putem na e-mail: [email protected].
Sukladno zakonu o zaštiti potrošača, u slučaju kupovine na daljinu (kada se ne radi o osobnom preuzimanju nego se roba šalje dostavnom službom), ovlašteni ste jednostrano raskinuti ugovor ne navodeći razloge za to, u roku 14 dana od datuma isporuke proizvoda, odnosno isporuke posljednjeg proizvoda iz narudžbe. Standardni informacijski obrazac za jednostrani raskid ugovora možete preuzeti OVDJE.
Ugovor možete jednostrano raskinuti koristeći spomenuti obrazac ili putem bilo koje druge nedvosmislene izjave u kojoj izražavate svoju volju da raskinete ugovor.
U slučaju jednostranog raskida ugovora postupati ćemo prema Zakonu o zaštiti potrošača odnosno Zakonu o obveznim odnosima. Povrat uplaćenog iznosa izvršiti ćemo nakon što je roba vraćena. Povrat robe morate izvršiti bez odgađanja, a najkasnije u roku 14 dana od dana kada ste nam izjavili jednostrani raskid ugovora.
Kupac je prema Zakonu o zaštiti potrošača dužan snositi izravne troškove povrata robe ako koristi svoje pravo na jednostrani raskid ugovora, a ukoliko kupac želi može nam se obratiti na tel. 01 6254 600 ili e-mail adresu: [email protected] radi obavjesti o načinu, mogućnostima i uvjetima vraćanja proizvoda.
Kupac je sukladno članku 77. stavak 5. Zakona o zaštiti potrošača odgovoran za svako umanjenje vrijednosti kupljenog proizvoda koje je rezultat rukovanja kupljenim proizvodom. Vraćeni proizvod mora biti neoštećen, s odgovarajućim originalnim etiketama, privjesnicama i deklaracijom.
Povrat artikala molimo da izvršite najkasnije 14 dana od primitka pošiljke uz sljedeće uvjete:
- proizvod koji vraćate ne smije biti korišten, te mora biti zapakiran u originalno pakiranje sa neoštećenim privjesnicama i etiketama
- priložite originalan račun
Povrat novca:
Povrat novca Online kupaca moguć je samo na isti račun i istom Kupcu (isto ime) koji je izvršio plaćanje internet bankarstvom ili virmanom u korist računa tvrtke Emporium.d.o.o.
U slučaju plaćanja kreditnom ili debitnom karticom povrat novca se vrši odobrenjem po istoj kartici u korist vlasnika kartice kojom je račun plaćen.
U slučaju da je plaćanje izvršeno pouzećem, povrat novca moguć je samo u korist broja tekućeg računa Naručioca/Kupca, uz navedeno puno ime/prezime i adresu vlasnika računa, te s e-mail adrese s koje smo zaprimili narudžbu pismeni zahtjev za povrat novca.
Pismeni zahtjev za povrat novca na kojem je navedeno ime/prezime Kupca, br. narudžbe i računa IBAN treba biti upućen na e-mail adresu Prodavatelja: [email protected].
Pošiljku možete vratiti na sljedeće načine:
1. dostavom pošiljke osobno na našu adresu: Emporium d.o.o., Velika cesta 97, 10020 Zagreb
2. slanjem pošiljke u poštanskom uredu
3. povrat HP Expressom (obavezno naglasiti "Poslovni paket", tel. 0800 202 202)
-obavezno ih nazovite na besplatni broj tel. 0800 202 202 kako bi oni pokupili pošiljku u Vašem domu.
4. povrat GLS-om - kupac mora obavijestiti Emporium d.o.o. na [email protected] koji će dati nalog GLS-u za prikup povrata na adresi kupca. GLS će kontaktirati kupca o vremenu preuzimanja pošiljke.
Adresa za povrat pošiljaka : EMPORIUM d.o.o., Velika cesta 97, 10020 Zagreb
Trošak povrata ili zamjene robe po osnovi greške na proizvodu snosi Emporium Vraćenu robu zamijeniti ćemo prema Vašoj želji ili izvršiti povrat novca na Vaš račun.
Troškove povrata i/ili zamjene robe, ukoliko se ne radi o grešci na proizvodu, u cijelosti snosi kupac.
Povrati robe kupaca iz Slovenije i EU
Trošak povrata i/ili zamjene robe za kupce iz Slovenije i EU ide na njihov vlastiti trošak. Povrat novca moguć je tek po prijemu vraćene robe.
ZAMJENA ROBE
Kupac može reklamirati proizvod mail-om i poslati ga ako želi zamjenu na adresu tvrtke Emporium d.o.o.. Adresa za povrat robe koja se želi zamijeniti je: Emporium d.o.o., Velika cesta 97, 10 020 Zagreb.Ukoliko je razlog zamjene oštećena ili neispravna roba, zamjena ide na račun trvrtke Emporium d.o.o., a ukoliko je riječ o zamjeni robe zbog želje kupca, kupac šalje robu o svom trošku.
Prodavatelj nije odgovoran za eventualna oštećenja i ostale obaveze koje se nalaze u domeni dostavne službe, ali će u dogovoru s njima osigurati najbolju moguću uslugu za svakog kupca. Ako prilikom preuzimanja robe kupac primjeti bilo kakvo oštećenje dužan je reklamaciju uputiti dostavljaču na licu mjesta te istu javiti pismenim putem na e-mail: [email protected]
PRAVO NA OTKAZIVANJE NARUDŽBE
I trgovac (Emporium) i kupac mogu iskoristiti pravo na raskid ugovora (otkaz narudžbe) prije slanja robe na isporuku, uz povrat prethodno uplaćenih sredstava. Ukoliko trgovac (Emporium) iz bilo kojeg razloga ne može isporučiti plaćenu robu, kupcu se nudi zamjenski artikl a ukoliko ga kupac ne želi, uplaćena sredstva se u cijelosti vraćaju kupcu.
Ukoliko kupac odluči raskinuti ugovor (otkazati narudžbu) prije nego je roba poslana na isporuku, povrat sredstava ću biti izvršen u roku 3 (tri) radna dana.
Ukoliko kupac odluči otkazati narudžbu nakon što je roba poslana na isporuku, povrat sredstava će biti izvršen u roku 3 (tri) radna dana nakon primitka povrata robe od strane kupca, umanjen za trošak dostave.